Vakantie Ijsland
IJsland vakantie en reizen

FAQ

1) KAN IK ZELF DE HOTELS UITKIEZEN?
Er zijn honderden hotels op IJsland, en Nordic Travel heeft met vele daarvan contracten, maar niet met allemaal.  We proberen ons zoveel mogelijk te beperken tot de hotels en pensions die een officiele vergunning hebben, zodat we zeker weten dat het allemaal in orde is.  We proberen ook om alle hotels waar we zaken mee doen af en toe persoonlijk te bezoeken, zodat we precies weten hoe het er allemaal uitziet en dat alles helemaal is zoals het hoort.  We maken contracten met de accommodaties die ons de beste kwaliteit voor de beste prijzen geven, en dat doen we met precies zoveel plaatsen als we in elk gebied nodig hebben.   We proberen dus om de hotels waar we mee werken, zo veel mogelijk te gebruiken zodat we de beste prijzen krijgen.  Daarom is het in principe niet mogelijk dat onze gasten zelf uitkiezen in welke hotels ze overnachten.   Als u speciale wensen heeft, kunt u ons dat natuurlijk vertellen en dan doen we ons best om daaraan tegemoet te komen, maar er zijn hotels waar we eenvoudigweg geen contracten mee hebben, en het kan natuurlijk ook gebeuren dat een hotel waar u om vraagt, in een andere categorie valt dan wat u boekt.  Dan kunnen we dat hotel wél boeken, maar voor een andere prijs. 
 
2) VULKAANUITBARSTINGEN/NATUURRAMPEN
Op IJsland hebben we geen calamiteitenfonds, dat is allemaal wat anders geregeld:  In geval van natuurrampen, zoals bv. een vulkaanuitbarsting of een overstroming, is een reisburo in principe niet verantwoordelijk, maar de ervaring leert dat eventuele problemen die daardoor ontstaan altijd zo goed mogelijk opgelost worden.  Hotels moeten misschien geannuleerd worden, en andere hotels geboekt, en als er inderdaad zoiets gebeurt dan heeft iedereen er alle begrip voor dat reizigers hun bestemming niet kunnen bereiken.  In zulke gevallen worden vrijwel nooit annuleringskosten berekend, en Nordic Travel doet ook al het mogelijke om extra  kosten voor onze reizigers te voorkomen.    
 
3) AUTOVERZEKERINGEN
Aansprakelijkheidsverzekering, ongevallenverzekering voor de bestuurder en schadeverzekering: deze basisverzekeringen zijn op IJsland wettelijk verplicht en zijn altijd inbegrepen. De hoogte van het verzekeringsbedrag wordt door de IJslandse wetgeving bepaald. Het eigen risico dat ook bij deze verzekering door de huurder betaald moet worden is ISK 350.000.  U kunt de koers van de IJslandse krona vinden op http://www.cb.is/statistics/official-exchange-rate/
Schade aan de huurauto wordt door de huurder gedragen!  Het rijden op IJslandse wegen is heel anders dan op wegen in de Benelux. Veel wegen zijn onverhard, hebben losse wegbermen, smalle bruggen en onoverzichtelijke heuveltjes. Schapen lopen soms los en hebben voorrang. Bovendien rijdt u in een voor u vreemde auto.
Om bovenstaande redenen en omdat schade aan de huurauto op de huurder wordt verhaald, biedt de autoverhuurder optioneel een extra verzekering aan: Super CDW.  Deze verzekering dekt de meeste schade aan uw huurauto boven een bepaald bedrag (eigen risico), m.u.v. schade aan banden, voorruit, koplampen en schade veroorzaakt door opspringende stenen, zandstormen en as.  U kunt ook een aparte verzekering tegen opspringend gesteente kopen, de zgn. Gravel Protection (GP).  Tenslotte kunt u ook nog een SAAP verzekering afsluiten,  d.w.z. Sand And Ash Protection.  Deze laatste verzekering verlaagt het eigen risico voor schade door zandstormen en aswolken (die vooral na vulkaanuitbarstingen schade kunnen veroorzaken).  Deze schade kan kolossaal zijn, en het gaat vaak om € 5.000-6.000.   Als u de SAAP koopt, verlaagt u dit risico tot ISK 350.000 maximum.   Als u zowel een Super CDW als de SAAP koopt verlaagt u ook voor zandschade het eigen risico tot ISK 45.000 of ISK 60.000.  Dit kan allemaal bij het ophalen van de auto; u betaalt de premie per creditcard.
 
Prijzen voor extra verzekeringen:
De super CDW verlaagt het eigen risico naar ISK 45.000 voor gewone auto's en ISK 60.000 voor 4x4 autos en kampeerbussen.
De verzekering kost € 15 per dag voor kleine auto's,  station auto’s en kleinere 4x4 auto’s, € 30 per dag voor grote 4x4’s and auto's met 6 of meer zitplaatsen. 
Een steenslagverzekering (Gravel Protection) kost € 10 per dag voor kleine auto’s en € 15 per dag voor grote autos en jeeps.
Zand en as verzekering (SAAP) kost € 15 per dag voor vrijwel alle auto’s.
U kunt het hele eigen risico afkopen,  met een zgn. Zero Excess verzekering, voor € 27 per dag voor gewone auto’s,   € 40 per dag voor jeeps en grote autos en € 50 per dag voor de allergrootste jeeps.
 
Wat niet verzekerd is:
Sommige schade wordt door geen enkele verzekering gedekt, ook niet door de super cdw-verzekering:
- Schade, ontstaan bij het doorsteken van een rivier (zie ook "Rivierdoorsteek")
- Schade aan de onderzijde van de auto
- Schade, ontstaan door het rijden door een zandstorm (hiervoor kunt u uw eigen risico verlagen met de SAAP)
- Schade, ontstaan terwijl de bestuurder onder (enige) invloed is van alcohol, drugs of medicijnen, die
  de rijvaardigheid nadelig kunnen beïnvloeden
- Schade, ontstaan terwijl de autohuurovereenkomst niet werd nageleefd (Bv.wanneer de bestuurder  
  geen geldig rijbewijs heeft, zich buiten de gebaande wegen  begeeft, gesloten wegen inrijdt, de   
  aanwijzingen van de politie niet navolgt, enzovoort….
- Schade, ontstaan aan niet-vierwiel aangedreven auto’s op zogenaamde F-wegen (wegen met de
  letter F voor het nummer, bijvoorbeeld wegnr. F26)
- Tijd, die verloren gaat door een ongeluk.
 
Let op: Alle extra verzekeringen zijn optioneel en dus NIET verplicht!
4) GARANTIEFONDS
Nordic Travel is een IJslands bedrijf en opereert onder de IJslandse wetgeving, en heeft de wettelijk verplichte aansprakelijkheids-verzekeringen, die alle IJslandse reisburo's bij het Ministerie van Binnenlandse Zaken  moeten hebben.  Deze verzekering dekt, onder andere, de terugreis naar huis van al onze klanten mocht het reisburo failliet gaan, hij dekt vergoedingen in geval van ongelukken waar het reisburo schuld aan heeft, en soortgelijke gevallen.   Als het reisburo failliet gaat en een klant heeft zijn reis betaald, maar de reis is nog niet begonnen, dekt de verzekering dit ook en de klant krijgt zijn geld terug.      Verder heeft Nordic Travel een aansprakelijkheids-verzekering bij onze Verzekeringsmaatschappij VÍS, die onze gasten verzekert in geval van ongelukken en andere schade, waar het reisburo schuld aan draagt.  Natuurlijk is het desondanks altijd verstandig om een reisverzekering af te sluiten bij uw eigen verzekeringsmaatschappij, of via uw creditcard.
 
5) ANNULERINGSVERZEKERING
De annuleringsverzekering die Nordic Travel aanbiedt voor € 50 per boeking is bedoeld voor degenen die niet zelf al een annuleringsverzekering hebben (bv. via een creditcard).  Het is heel simpel: Het houdt in dat als onze klanten onverwachts niet kunnen reizen (bv. door ziekte of sterfgeval onder de reizigers of nabije familie), dan annuleren wij alles dat bij ons geboekt is zonder kosten voor onze klanten. Het kan betekenen dat wij bv. een doktersattest nodig hebben (vooral als er ook vluchten bij ons geboekt zijn) en eventuele kosten daarvan komen voor rekening van de klanten, maar voor vluchten, autohuur, overnachtingen en excursies wordt niets in rekening gebracht.  
 
6) ON LINE INCHECKEN
Bij Icelandair kun je on-line inchecken, 36 uur van te voren.
 
Hier is de link: 
https://checkin.si.amadeus.net/1ASIHSSCWEBFI/sscwfi/checkin?IIdentificationBookingRef=&ln=en  ( je kunt daar ook komen door naar www.icelandair.nl te gaan, dan rechts bovenaan op informatie klikken, en dan onder “Voordat u vertrekt” op Online & Mobile Check-in
klikken, en daar in de tekst op het blauw vetgedrukte Online Inchecken te klikken).
 
Je moet dan je naam en óf een e-ticket nummer, óf een boekingsnummer invullen.  Het boekingsnummer staat op de voucher.    
 
Bij Wowair kunt u niet uw boeking op hun website opzoeken omdat het door een agent (Namelijk Nordic Travel!) is geboekt.  Bij vragen over uw vluchtboeking kunt u bij Nordic Travel altijd terecht.  U kunt wél zelf op het internet inchecken, 24 uur van te voren op zijn vroegst.  Zie https://wowair.nl/web-check-in/.  U hebt het vluchtnummer, de vertrekplaats, uw boekingsnummer en uw naam nodig.
 
7) WANNEER IN HET JAAR KUN JE HELEMAAL RONDOM IJSLAND RIJDEN?
In principe kun je tot vanaf eind april tot eind september goed rondom heel IJsland rijden.  Vroeger in april, of het begin van oktober is echter al een klein beetje dubieus.  Vaak kun je tot eind oktober makkelijk het hele eiland rond rijden zonder enig probleem, maar er zijn jaren die anders uitvallen...  In 2012 was er bv. in september al sneeuw en waren er grote problemen met de wegen, met name in de Westfjorden en in Noord IJsland.  Nu was dit wel een uitzondering, maar met het weer weet je het tenslotte nooit zeker.    Er is dus in het vóór en najaar altijd een klein risico dat de reis ter plaatse wat veranderd moet worden.  Je kunt één of twee dagen ergens vast komen te zitten, en dan moet je daarna dus een paar dagen extra ver rijden.   In principe zijn eventuele kosten die daardoor ontstaan ook voor de rekening van de reizigers, maar gelukkig hebben de hotels alle begrip voor dergelijke situaties, dus als de mensen niet komen opdagen omdat de weg gesloten is, dan sturen ze geen rekeningen en wordt alles gewoon gratis omgeboekt.  Dit is dus een beetje een theoretisch verhaal, maar het is toch wel handig om te weten dat er geen garanties zjin.
 
8) HOEVEEL GELD HEB IK OP IJSLAND NODIG EN WAAR HAAL IK GELD?
Op IJsland kun je met Visa of Mastercard eigenlijk overal betalen. Met American Express kun je bij grotere bedrijven wel terecht, maar niet overal.  Euro’s worden ook vrijwel overal geaccepteerd, maar de meeste bedrijven hebben geen euro-wisselgeld, en geven dan in ISK terug.   Je kunt heel makkelijk in vrijwel elk dorpje geld "uit de muur halen" als je cash nodig hebt, dus dat is heel erg makkelijk.  Het is geen goed idee om van te voren in Nederland of Belgie bij een bank te wisselen, want dan krijg je een slechtere koers en betaal je dus méér.   Op het vliegveld in Keflavík is een bank en er zijn ook geld automaten, dus je kunt meteen na aankomst op het vliegveld al aan cash komen.
Hoeveel geld je per persoon uitgeeft is natuurlijk héél persoonlijk... je kunt tenslotte in de supermarkt brood en pindakaas kopen voor je lunch, óf in een sjiek restaurant eten, en 's avonds kun je met één of twee hotdogs volstaan, óf opnieuw het aller mooiste restaurant uitkiezen....   Dit zijn natuurlijk de extreme voorbeelden, maar dit geeft wel aan dat het van persoon tot persoon enorm kan verschillen.  Met een tosti met patat als lunch, en een middelmatig duur restaurant voor diner (zoals in de meeste hotels waar wij onze gasten boeken) kom je ongeveer op 7.000 ISK per persoon per dag uit, en dat is zo'n € 50 per persoon, per dag.
9) IS HET NODIG/VERSTANDIG OM EXCURSIES VAN TE VOREN TE BOEKEN?
Het loopt ook met de excursies behoorlijk storm in het hoogseizoen. Vaak zijn er op één dag wel verschillende tijdstippen waarop een excursie vertrekt, maar het is natuurlijk wel prettig als je de excursie kunt maken op de tijd die het handigst in je reisprogramma past. Als je ze van te voren boekt, proberen wij het zó te regelen dat ze goed in het programma passen, al naar gelang in welke hotels je terecht komt. Ons advies is dus: voor excursies waar je echt zeker van weet dat je het wilt doen, is vooraf boeken erg aan te bevelen. Voor excursies die je niet zo veel kunnen schelen of die je niet wilt doen als het pijpestelen giet, kun je ook wachten en hopen dat het allemaal goed uitkomt als je ter plaatse wilt boeken, wat vaak wel lukt, maar niet te garanderen is.
 
 

10) WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN HOTEL, PENSION EN EXTRA?

OVERNACHTINGEN EXTRA

"EXTRA" accommodatie betekent, dat we in elk deel van het land de leukste, meest sfeervolle en beste hotels voor u boeken, binnen redelijke grenzen natuurlijk. Het zijn meestal hotels, maar er zitten ook een paar boerderijen tussen die een aparte sfeer hebben. Maar het is altijd accommodatie van een goede standaard. Het éne hotel kan klein en erg persoonlijk zijn, terwijl een ander misschien speciaal is vanwege de bijzondere omgeving, en wéér een ander kan extra luxe hebben. In al deze hotels hebben de kamers eigen douche (soms zelfs een badkuip) en WC, en er is vrijwel altijd ook TV in de kamers, en telefoon. In alle hotels is ook een restaurant, óf er is een restaurant binnen loopafstand, en drankjes zijn ook altijd beschikbaar binnen loopafstand (in de binnenstad van Reykjavík, bijvoorbeeld, is het voor een hotel niet altijd nodig om een eigen bar en restaurant te hebben, als je die twee huizen verderop kunt vinden!)
Het ontbijt is altijd inbegrepen en is een buffet.

OVERNACHTINGEN HOTEL

In gewone "HOTEL" accommodatie kunt u allerlei soorten hotels verwachten. Er zijn "echte" hotels die het hele jaar open zijn, maar er zijn ook scholen met een internaat, die speciaal gebouwd werden zodat het internaat in de zomer als hotel gebruikt kan worden. Er zijn ook veel boerderijen die op toerisme overgeschakeld zijn en misschien de koestallen in verbazend gezellige en nette kamers veranderd hebben, of juist hele nieuwe vleugels met kamers gebouwd hebben. En sommige pensions hebben ook kamers met douche en WC, en kunnen net zo goed zijn als "echte" hotels. Wat alle accommodaties met elkaar gemeen hebben in deze klasse, is dat de kamers eigen douche en WC hebben. Sommige hebben ook TV en telefoon op de kamers. In alle hotels is het mogelijk diner en drankjes te krijgen, meestal in het hotel zelf en in sommige gevallen in restaurants en bars dichtbij. Het ontbijt is altijd inbegrepen en is een buffet.

OVERNACHTINGEN PENSION

Voor pensions geldt hetzelfde als voor hotels: je hebt allerlei verschillende soorten. Veel ervan zijn zomerhotels waar de internaten van scholen als hotel gebruikt worden. Er zijn ook pensions die het hele jaar open zijn, er is privé accommodatie bij mensen in dorpen en stadjes, en er zijn boerderijen waar je kunt overnachten. De kamers in de pensions hebben geen eigen douche en WC, maar natuurlijk zijn er badkamers op de gang. Het aantal badkamers kan van plaats tot plaats verschillen, dus een enkele keer kan het gebeuren dat u moet wachten voor er een badkamer vrij is. Voor wie dit type accommodatie kiest, kan het handig zijn om een badjas mee te nemen. In sommige van deze kamers is er wél een wastafel, maar dat is niet altijd het geval. Sommige pensions hebben ook een gemeenschappelijke keuken die de gasten mogen gebruiken om zelf te koken. Ontbijt is altijd inbegrepen en is bijna altijd in buffet vorm.
 
11) VLIEGEN WE NAAR REYKJAVÍK OF NAAR KEFLAVÍK?
Dat is een logische vraag, met een onlogisch antwoord.  Omdat ze bij de  luchtvaartmaatschappijen denken dat Reykjavík mooier klinkt en internationaal beter bekend is dan het dorpje Keflavík, noemen ze het internationale vliegveld “Reykjavík”, maar dat is een leugentje.  Het internationale vliegveld ligt vlak bij het dorpje Keflavík en dat is 50 km van Reykjavík vandaan.   In Reykjavík is alleen een klein vliegveldje voor binnenlandse vluchten, en een paar vluchten naar de Faroer Eilanden en Groenland.   Alle internationale vluchten landen dus normaliter op het vliegveld in Keflavík.  Op de websites van de luchtvaartmaatschappijen staat dan ook vaak “Reykjavík KEF”, waarbij KEF voor Keflavík staat!  
 
12) HEB IK EEN PASPOORT NODIG OM NAAR IJSLAND TE REIZEN?
Om IJsland binnen te komen is het voldoende om een geldige ID-kaart te hebben, dus de douane geeft geen problemen.  Maar het zijn de luchtvaartmaatschappijen die strengere eisen stellen.  Die willen een paspoort zien, omdat ze enorme boetes krijgen als ze iemand meenemen met een vervalst identiteitsbewijs. En paspoorten zijn het minst makkelijk te vervalsen. Het is dus een beetje een kwestie van mazzel. Als er bij de check-in iemand zit die verstand van de Nederlandse ID-kaarten heeft, bestaat de kans dat er geen problemen zijn, maar als er een Pietje precies zit of iemand die niet veel over ID-kaarten weet, kun je een hoop gezeur krijgen, en zelfs achtergelaten worden... Dus ons advies is, om voor een paspoort te zorgen om eventuele problemen definitief te omzeilen.  Op de WOW website staat ook uitdrukkelijk dat een paspoort nodig is.... dus bij WOW is het echt een vereiste.   Met Icelandair is het misschien ietsje makkelijker, maar het blijft altijd een risico.
 
13) HEB IK EEN SLAAPZAK NODIG?
Nee!  In pension, hotel of hotel extra krijgt u opgemaakte bedden, en in zomerhuisjes zijn lakens inbegrepen, maar daar moet u dan zelf wel de bedden opmaken.   Maar een slaapzak heeft u dus niet nodig.
 
14) MOET IK HANDDOEKEN MEEBRENGEN?
In alle overnachtingscategorieën krijgt u een handdoek.   Alleen is het wel handig om in elk geval één handdoek en zwemspullen mee te nemen (tenzij je absoluut niet van zwemmen houdt!), omdat je onderweg overal leuke zwembaden tegenkomt.
 
15) IS HET ABSOLUUT NOODZAKELIJK OM DE BLUE LAGOON TE BOEKEN?
Het is niet absoluut noodzakelijk, maar wel aanbevelenswaardig.  Als u boekt, bent u er zeker van dat u meteen naar binnen kan.  Als u niet boekt, ligt het er maar aan hoeveel mensen er zijn.  Als het vol is, moet u wachten tot u aan de beurt komt, en dat kan heel vervelend zijn.  Vooral in de zomer kan dat lang duren.   Buiten het hoogseizoen is het misschien niet meer zo enorm druk, maar u kunt altijd pech hebben.   
Als u op de dag van aankomst naar de Blue Lagoon gaat, en het vliegtuig heeft een belangrijke vertraging, dan weet u dat natuurlijk wel vóórdat u de lucht in gaat, en dan kunt u eventueel opbellen of een mailtje sturen, desnoods vanaf het vliegveld, dat u het niet haalt, en dan kunt u uw tickets veranderen, en misschien op de laatste dag nog gaan, als dat in het reisschema past.   U krijgt niet uw geld terug, dus als u geboekt hebt is het ‘t beste om de tickets te laten veranderen als u het niet haalt op de dag van aankomst.   En natuurlijk kunt u ook meteen al besluiten om geen risico te lopen en de Blue Lagoon te doen aan het einde van de reis, of als u een vrije dag in Reykjavík hebt (het is ca. 30-40 min. rijden vanuit Reykjavík).
 
16)  AUTO OPHALEN OF TERUGBRENGEN OP ANDERE LOCATIES DAN VLIEGVELD KEFLAVÍK.
Omdat onze autohuur zijn hoofdkantoor op vliegveld Keflavík heeft, zijn er géén kosten als u de auto meteen na aankomst op het vliegveld ophaalt, en hem ook daar vlak voor uw vertrek weer terugbrengt.  Voor de grote meerderheid van de reizen is dit ook het handigste!   Maar als u uw auto ergens anders wilt ophalen of terugbrengen, dan kan dat natuurlijk wel, maar er zijn extra kosten aan verbonden:
  • Afhalen in Reykjavík en terugbrengen op vliegveld Keflavík (of andersom) € 30 voor de meeste autotypes, € 50 voor Landcruiser 120, Chevrolet Suburban, Nissan Patrol Arctic, Super Defender en Kampeerbussen
  • Afhalen én terugbrengen in Reykjavík € 60 voor de meeste autos, € 100 voor Landcruiser 120, Chevrolet Suburban, Nissan Patrol Arctic, Super Defender en Kampeerbussen.
  • Afhalen in Akureyri en terugbrengen op vliegveld Keflavík (of andersom) € 150
  • Afhalen en terugbrengen in Akureyri € 300
  • Afhalen in Egilsstaðir en terugbrengen op vliegveld Keflavík (of andersom) € 250
  • Afhalen en terugbrengen in Egilsstaðir € 500
17) WAT MOET IK MEEBRENGEN, HOE MOET IK ME KLEDEN?
Het weer op IJsland kan enorm snel omslaan, dus je moet overal op berekend zijn.  ’s Zomers liggen de temperaturen vaak tussen 10°C en 20°C, maar vooral verder landinwaarts kan het ook kouder worden.   ’s Winters kun je normaliter temperaturen van ca. -10°C tot 5°C verwachten, maar een enkele keer is het ook kouder.   Bovendien is de wind vaak sterk, waardoor je het veel sneller koud krijgt.
  • Breng kleren voor warm weer mee (T-shirt, blouse), maar ook altijd kleren voor koud weer zoals een warme lange broek, een warme trui en een windjack en regenkleding.  ’s Winters is een goede winterjas nodig!  Het is een goede tip om verschillende lagen kleding aan te trekken, dan kun je je gedurende de dag makkelijk aan wisselende temperaturen aanpassen.
  • Stevige wandelschoenen zijn handig, en als ze waterbestendig zijn is het nog beter.  Zelfs als je geen uitgesproken wandelaar bent, is het belangrijk om schoenen te dragen waar je goed in kunt lopen.
  • Zwemspullen zijn essentieel omdat er overal heerlijke zwembaden zijn, en op sommige plaatsen kun je zelfs in natuurlijke badjes terecht.
  • Een zonnebril en creme tegen zonnebrand is ook belangrijk, omdat de lucht op IJsland zo helder is.  Zelfs als er géén zon is, kun je toch nog verbranden.
  • Een verrekijker is ook altijd fijn om te hebben.
  • Een wekkertje kan handig zijn omdat niet in alle hotelkamers een klok of wekker is.
  • Denk er aan dat alcohol op IJsland erg duur is, maar op het vliegveld (ook bij aankomst!) kun je taxfree drank en tabak inkopen.
 
 
  • FANTASTISCHE GROEPSREIS EN GOEDKOPE WINTERREIZEN
  • FANTASTISCHE GROEPSREIS EN GOEDKOPE WINTERREIZEN
FANTASTISCHE GROEPSREIS EN GOEDKOPE WINTERREIZEN
FANTASTISCHE GROEPSREIS EN GOEDKOPE WINTERREIZEN

TELEFOON: 0031 (0)20 2623646
U kunt ons op dit Nederlandse nummer GRATIS bellen.
Deze telefoonlijn is geopend op werkdagen van 11:00 tot 15:00 uur, Nederlandse tijd.
Nordic Travel-Smyril Line Island
Stangarhylur 1, 110 Reykjavík, IJsland
Tel 0202623646
info@nordictravel.is

MEER INFORMATIE
Nordic Travel

TELEFOON: 0031 (0)20 2623646
U kunt ons op dit Nederlandse nummer GRATIS bellen.
Deze telefoonlijn is geopend op werkdagen van 11:00 tot 15:00 uur, Nederlandse tijd.
Nordic Travel-Smyril Line Island
Stangarhylur 1, 110 Reykjavík, IJsland
Tel 0202623646
info@nordictravel.is

Facebook
Travel Agency Authorised by Icelandic Tourist Board